Odpowiedzi

2009-09-15T18:26:14+02:00
Ojciec: kochający, potrafiący wybaczać błędy innych ludzi, mądry, sprawiedliwy
Starszy syn: samolubny, zazdrosny, egoistyczny
Młodszy syn: rozrywkowy, pomysłowy, często głupi, a ta głupota nieraz go zgubiła, mimo tego jest pracowity i ambitny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T18:31:19+02:00
Ojciec - miłosierny, wybaczający, kochający, wyrozumiały, uradowany powrotem syna, sprawiedliwy,
Starszy syn - nieodpowiedzialny, grzeszący, żałował swoich grzechów, potrafił przyznać się do błędu
Młodszy syn - zazdrosny, rozsądny, kochający ojca, nie potrafił zrozumieć zachowania ojca,