Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:20:38+01:00
Mierzymy kąt wypukły i jego miarę odejmujemy od 360° i mamy wartość kąta wklęsłego :)
9 3 9
2009-12-28T11:23:41+01:00
To musisz od 360 odjąć miarę kąta wypukłego.
Musisz jeszcze pamiętać, że miara kąta wklęsłego jest większa od pi (180°) lecz mniejsza niż 2pi (360°)
pi-π
pozdrawiam:)
10 4 10
2009-12-28T11:24:42+01:00
Trzaba od kąta 360 odjąc kąt zewnętrzny ;)
8 3 8