Odpowiedzi

2009-12-28T11:21:42+01:00
Christian Beadles jest najlepszym przyjacielem Justin Bieber. No i ma wlasna telewizje :P

2009-12-28T11:40:42+01:00
Christian Beadles-z tego co słyszałam ma własną telewizje
Ma sporo zabawnych filmików na youtube.pl
To jest przyjaciel Justina
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T12:33:18+01:00
Catilin Beadles jest najbardziej znana z tego, że jest byłą dziewczyną Justina Biebera, kanadyjskiego piosenkarza R'n'B i pop. Sama umieszcza na YouTube różne filmiki z udziałem jej brata, Christiana Beadlesa, który z kolei jest najlepszym przyjacielem Justina Biebera.
1 5 1