Odpowiedzi

2009-12-28T11:51:58+01:00
Stas tarkowski główny bohater
nel rowilson bohaterka pierszoplanowa
kali bahater drugoplanowy
mea bohaterka drugoplanowa
idrys,gebhr i chamis bohaterowie drugoplanowi
saba bohater zwierzecy
king bohater zwierzecy
henryk linde bogater epizodyczny
wladysław tarkowski ojciec stasia
pan rowilson ojciec nel
11 3 11
2009-12-28T11:52:08+01:00
Staś Tarkowski-główny bohater książki,Nel Rawlison-przyjaciółka Stasia,King-słoń,Saba-pies Nel.pan tarkowski i pan Rawlison-ojcowie dzieci.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:52:43+01:00
Staś Tarkowski- 14letni chłopak, Polak
Nel Rawilson- ośmioletni angielka, słaba, krucha
Kali-murzyński służący
Mea- murzyńska służąca
Chamis-uczestniczył w porwaniu Stasia i Nel
George Rawilson-ojciec Nel
Mahdi-przywódca powstania Sudańskiego
Władysław Tarkowski-ojciec stasia, inżynier, wdowiec
13 4 13