Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T11:53:17+01:00
M. (kto ? co?) Rembiasz
D. (kogo ? czego?) Rembiasza
C.(komu? czemu?) Rembiaszowi
B (kogo ? co? ) Rembiasza
N. ( z kim? z czym?) z Rembiaszem
Msc. ( o kim? o czym?) o Rembiaszu
W. ( o ty mój !) Rembiaszu !

Pozdrawiam..
Mam nadzieje, ze pomoglam
1 5 1
2009-12-28T11:53:27+01:00
Mianownik (kto?co?)Rembiasz
Dopełniacz (kogo? czego?)Rembiasza
Celownik (komu? czemu?)Rembiaszowi
Biernik (kogo? co?)Rembiasza
Narzędnik (kim? czym? )z rembiaczem
Miejscownik (o kim? o czym?)o rembiaczu
Wołacz (Oo!) rembiasz!
1 5 1
2009-12-28T11:54:29+01:00
Rembiasz

M . Rembiasz
D.Rembiasza
C.Rembiaszowi
B.Rembiasza
N. [z]Rembiaszem
M.[o]Rembiaszu
W. Rrmbiaszu !

Myślę że pytania znasz ale jakby co to napisze pod spodem

M. (kto ? co?) jest
D. (kogo ? czego?)nie ma
C.(komu? czemu?) się przyglądam
B (kogo ? co? ) widzę
N. ( z kim? z czym?)idę
Msc. ( o kim? o czym?)mówię
W. ( o) Rembiaszu[jesteś]
1 5 1