Odpowiedzi

2009-12-28T12:09:52+01:00
A∧B=<0;1),,, ( TEN ZNAK ∧ TO ILOCZYN-CZĘŚĆ WSPÓLNA)
B∨C=(-∞;3>
CZYLI A∧B/B∨C TO RÓŻNICA TEGO CO NALEŻY DO CZĘŚCI WSPÓLNEJ A i B i TEGO CO NALEŻY DO ZBIORU OD - NIESKOŃCZONOŚCI DO 3, RAZEM Z 3- I TA RÓŻNICA TO ZBIÓR PUSTY, BO NIE MA TAKICH ELEMENTÓW
A∧B/B∨C={Ф}
pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T12:09:59+01:00
A n B=<0,1)
B u C=(-nieskończoności,3>

(A n B) \ (B u C)= zbiór pusty