Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T12:18:53+01:00
Obwód grodzieński 294 0000 (24,8% mieszkańców), obwody brzeski, miński i witebski (społeczność polska na Kresach Wsch.)
MIESZKA TAM OK. 396000 oficjalnie (1999), pozarządowe szacunki do 900 000
2 3 2
2009-12-28T12:27:05+01:00
A)okregi: woronowski, lidzki, wołkowyski, stołpecki
b) ok. 400 000 według oficjalnych statystyk, wedłu nieoficjalnych prawie 1000000
2 3 2