Przetłumacz na język rosyjski:
Ona ma 15 lat.
On ma 21 lat.
Mama ma 38 lat.
Brat ma 4 lata.
Moja koleżanka ma na imię Ania.
Mój kolega ma na imię Wiktor.
On jest uczniem gimnazjum.
Ona jest uczennicą gimnazjum.
Ja znam język polski, rosyjski i angielski.
Oni mówią po polsku, po rosyjsku, po angielsku.
W Polsce mieszkają Polacy.
Oni mówią po polsku.
Język polski to ich język ojczysty.

2

Odpowiedzi

  • 343
  • Rozwiązujący
2009-12-28T12:22:49+01:00
Она составляет 15 лет.
On составляет 21 лет.
Mama составляет 38 лет.
Brat составляет 4 года.
Moja имя знакомой Анны.
Mój имя знакомого Виктора.
On является учеником средней школы.
Ona является учеником средней школы.
Ja знаю польский, русский и английский языки.
Oni говорить польский, русский, английский.
W Польши поляки живут.
Oni говорить по-польски.
Język своим польским языком ...
12 1 12
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T12:32:26+01:00
Ona ma 15 lat. - Она имеет 15 лет
On ma 21 lat. - Он имеет 21 годов.
Mama ma 38 lat. - Мама имеет 38 лет.
Brat ma 4 lata. - Брат имеет 4 года.
Moja koleżanka ma na imię Ania. - Моя подруга имеет по имени Аниа.
Mój kolega ma na imię Wiktor. - Мой коллега имеет по имени Виктор.
On jest uczniem gimnazjum. - Он является учеником гимназии.
Ja znam język polski, rosyjski i angielski. - Я знаю польский язык, русский и английский.
Oni mówią po polsku, po rosyjsku, po angielsku. - Они говорят по-польски, по-русски, по-английски.
W Polsce mieszkają Polacy. - В Польше проживают поляки.
Oni mówią po polsku. - Они говорят по-польски.
Język polski to ich język ojczysty. - Польский язык то их родной язык.
53 4 53