Odpowiedzi

2009-12-28T13:20:17+01:00
Farby akwrelowe , pastele ,blok techniczny A3(biały i kolorowy) , pędzle, kubek na wodę , kredki ,
2009-12-28T13:33:04+01:00
Farby,
paleta,
pędzle,
blok techniczny,
blok rysunkowy,
kubek na wode
gazeta.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T18:35:08+01:00
Pędzle,
farby plakatowe,
blok rysunkowy,
blok techniczny,
pastele, gazeta,
kubek na wodę,
farby akwarelowe,
paleta do mieszania farb,
kredki.