Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T12:56:21+01:00
OGŁOSZENIE:



W naszej szkole odbędzie się dyskusja na temat samorządności.
Będziemy głosować na różne osoby, które startują na samorząda naszej szkoły. Radzimy wziąć długopis, który pisze. Dyskusja ta odbędzie się 01.08.1995 na lekcji 2 i 3. Reszty informacji można się dowiedzieć od nauczycieli lub na dyskusji.
1 5 1
2009-12-28T12:56:42+01:00
Ogłoszenie.
Pragnę poinformować wszystkich uczniów oraz nauczycieli naszej szkoły o zebraniu , które odbędzie się na dużej sali gimnastycznej 5 maja o godzinie 11.40 .Zebranie będzie miało charakter dyskusji na temat samorządności .Mile widziani wszyscy z poważaniem Samorząd szkolny.