Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T19:00:40+02:00
Jeden z wielu dni, za jaki jestem wdzięczny moim rodzicom, to ten, w ktorym pozwolili mi pojechać na parę dni do cioci do Niemiec. To było fantastyczne przeżycie! Wciągu tak krótkiego czasu przeżyłam cudowne chwile, jakich nie doświadczyłam przez długi czas! Każdy moment spędzony w tym kraju umacniał mnie w przekonaniu jak wiele znaczę dla moich rodziców i jak bardzo mnie kochają. Dzięki ich pomocy zobaczyłam wspaniałe życie: obyczaje, kulturę i tradycję zupełnie innych ludzi. Mam nadzieję, że będę mogła odwdzięczyć się im za to, co dla mnie robią.
2009-09-15T19:44:51+02:00
To może być np. dzień twoich urodzin. Albo dzień, w którym byłaś w 1 komunii świętej i że jesteś wdzięczna rodzicom, że przy tobie byli. Żeby zająć troche więcej miejsca możesz DOKŁADNIE opisać ten dzień ( jeśli pamiętasz) co kiedy się zaczęło. :) Życzę powodzenia w pisaniu.