Odpowiedzi

2009-12-28T13:11:59+01:00
1. silne deszcze
2. silne burze
3. tornada
4. trzęsienia ziemi
5. grad
zjawiska pogodowe utrudniające transport samochodowy
1. trzęsienia ziemi
2. silne opady deszczu
3. korki na drogach
4. budowa mostów lud nowych autostrad
5. złe warunki samochodowe nocą np. mgły
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T13:12:53+01:00
zjawiska przyrodnicze niesprzyjające uprawie roli :
1.opady
2.masy powietrza(silne wiatry)
3.mrozy
4.powodzie
5.trzesienia ziemi
6.susze

zjawiska pogodowe utrudniające transport samochodowy
1. powodzie
2. burze
3. tornada ,huragany , cyklony, trąby powietrzne
4.dziury w grogach spowodowane zamarznięciem szczelin i rozsadzeniem ich
5.tzw. szklanka na drodze (bardzo śliska zamarznieta powierzchnia)