Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T13:14:48+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/historia/xx_wiek/19922-czy_decyzja_o_wprowadzeniu_stanu_wojennego_by%C5%82a_s%C5%82uszna.html

lub

http://www.sciaga.pl/tekst/52058-53-czy_stanu_wojennego_mozna_bylo_uniknac
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T13:15:14+01:00
Uważam że tak. Ponieważ każdy kraj każde państwo powinno walczyć o swoje i dąrzyć do końca. Stan wojenny mówi nam o tym że Polacy walczą na wojnie w obronie swojej ojczyzny oraz w obronie innych mieszkańców. I słusznie ponieważ należy nam się żyć spokoju
2 5 2