Odpowiedzi

2009-12-28T13:33:55+01:00
Układ scalony to mały układ elektroniczny i znalazł zastosowanie w każdym komputeryzowanym urządzeniu,np.komórka czy aparat cyfrowy.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T13:34:26+01:00
UKŁAD SCALONY- jest to zminiaturyzowany układ elektroniczny zawierający w swym wnętrzu od kilku do setek milionów podstawowych elementów elektronicznych, takich jak tranzystory, diody, rezystory, kondensatory.

Układ scalony znajduje zastosowanie w każdym urządzeniu elektronicznym:
-w komputerze,
-zegarkach,
-mikrofalówkach,
-lodówkach,
-telewizorach,
-telefonach komórkowych itd.
4 3 4