W 1994 roku średnia liczba ludności ówczesnego województwa rzeszowskiego wynosiła 774 tysiące. Współczynnik przyrostu naturalnego w tym roku wyniósł 4,0 promila. Oblicz, o ile wzrosła liczba ludności województwa rzeszowskiego w 1994 roku??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T13:47:46+01:00
774:1000=0,774 tys.
1 promil=0,774tys.
4promile=0,774*4=3,096
Wzrosło o 3,096tys.
2009-12-28T14:09:53+01:00
774:1000=0,774 tys 1promil=0,774tys 4promile=0,774*4=3,096
Wzrośnie o 3,096tys