Odpowiedzi

  • d102
  • Początkujący
2009-12-28T14:16:19+01:00
Kwiat w życiu rośliny odgrywa rolę przedłużania gatunku gdyż z kwiatu powstaje owoc w którym znajdują się nasiona pozwalające na rozmnożenie się rośliny. Płatki kwiatu chronią organy rozrodcze kwiatu , barwa i zapach przyciągają owady które przenoszą pylek zapylając kwiaty.
Słupek to organ żeński kwiatu , pręciki męski , dochodzi do zapylenia i w zalążni tworzy się owoc , który rośnie, w którym znajdują się nasiona
17 4 17
2009-12-28T14:59:53+01:00
Dostarcza wody i substancji odżywczych do innych części rosliny.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T18:13:50+01:00
Kwiat w życiu rośliny odgrywa rolę przedłużania gatunku gdyż z kwiatu powstaje owoc w którym znajdują się nasiona pozwalające na rozmnożenie się rośliny.

Płatki kwiatu chronią organy rozrodcze kwiatu , barwa i zapach przyciągają owady które przenoszą pylek zapylając kwiaty.


Słupek to organ żeński kwiatu , pręciki męski , dochodzi do zapylenia i w zalążni tworzy się owoc , który rośnie, w którym znajdują się nasiona
54 4 54