Mam prośbę proszę o padanie pomysłu na wykonanie własnoręcznie drzewa genologicznego. Zostało już wykorzystany pomysł z bibuły kulek. Proszę o jakiś ciekawy pomysł. Pilne muszę oddać po przerwie świątecznej. Dziękuję z góry.

3

Odpowiedzi

2009-12-28T14:03:56+01:00
Spróbuj pisać nazwiska na zakrętkach po coli lub pepsi...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:37:22+01:00
1-możesz narysować drzewo i gałązki a na nich poprzyklejać wycięte z zielonego papieru liście i na nich napisać nazwiska i imiona członków rodziny ,na tym drzewie mogą być wycięte także jabłka przyklejone do gałązek
2009-12-28T15:56:01+01:00
Można na przykład zrobić drzewo genealogiczne w formie albumu.