Rozwiąż krzyżówkę i wyjaśnij znaczenie otrzymanego hasła:
1. Tworzy złogi w tętnicach. (11)
2. Tłoczą krew do tętnic. (6)
3. Powolny wypływ krwi z naczyń włosowatych. (10)
4. Zbyt wysokie ciśnienie krwi. (12)
5. Wpływa do nich krew z żył. (11)
6. Inaczej chłonka. (5)
7. Zawiera gotowe przeciwciała. (8)
8. dzieli serce na część lewą i prawą. (9)
9. Tętnica doprowadzająca krew do głowy. (6)
10. Krwinki o zdolności pochłaniania i trawienia antygenów. (9)

dzięki za odpowiedź ;))

3

Odpowiedzi

2009-12-28T14:32:50+01:00
1) CHOLESTEROL
2)komory
3)krwawienie
4)nadcisnienie?
5)przedsionki
6) limfa
7)limfocyt
8) przegroda
9) szyjna
10)limfocyty

Mam nadzieje, że bedzie to najlepsza odpowiedz. ;)))
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T14:36:07+01:00

1. cholesterol
2. komory
3. krwawienie
4. nadciśnienie
5. przedsionki
6. limfa
7. surowica (nic innego mi nie przychodzi do głowy)
8. przegroda
9. szyjna
10. limfocyty
1 5 1
2009-12-28T15:06:10+01:00
1. cholesterol
2. komory
3. krwawienie
4. nadciśnienie
5. przedsionki
6. limfa
7. limfocyt
8. przegroda
9. szyjna
10. limfocyty