OSZACUJ, które sumy są mniejsze od 2500.

a) 982 + 1470
b) 312 + 2222
c) 498 + 1999
d) 210,2 + 2305
e) 1289 + 1209,76
f) 603 + 1900,4
g) 1701,8 + 812,28
h) 689,6 + 1879,65
i) 30,2 + 2471,8

OSZACUJ, które liczby są większe od 200.
a) 2×98
b) 13×21
c) 19×9
d) 9,8×20
e) 35,2×6
f) 25×7,9

Proszę o szybkie rozwiązanie, potrzebne na dziś .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T18:44:02+02:00
2452 - mniejsze
2534 -większe
2497 - mniejsze
2515,2 - większe
2498,76 - mniejsze
2503,4 - większe
2514,08 - większe
2559,25 - większe
2502 - większe


196 - mniejsze
273 - większe
361 - większe
196 - mniejsze
211,2 - większe
197,5 - mniejsze.
Pozdrawiam:)
4 4 4
2009-09-15T18:47:58+02:00
A)mniejsze
b)większe
c)mniejsze
d)większe
e)mniejsze
f)większe
g)większe
h)większe
i)większe

a)mniejsze
b)większe
c)mniejsze
d)mniejsze
e)większe
f)mniejsze
24 3 24