16-latka postrachem szkoły; bali jej się chłopcy

Szesnastolatka postrachem gimnazjum w Czechowicach-Dziedzicach na Śląsku. Agresywna dziewczyna przez kilka miesięcy regularnie wymuszała pieniądze od innych uczniów. Teraz czeka ją rozprawa przed sądem rodzinnym - podaje RMF FM.
Zazwyczaj żądała dwóch złotych, czasem nieco więcej. Bywały dni, że w krótkim czasie zdobywała w ten sposób nawet do 30 złotych - informuje RMF FM.

Kiedy ktoś nie chciał dać jej pieniędzy, straszyła pobiciem lub od razu biła. To wszystko sprawiło, że choć wymuszała pieniądze zupełnie sama, bali jej się nawet chłopcy.Złapano ją, bo uczniowie w końcu nie wytrzymali i poskarżyli się nauczycielom, a ci zawiadomili policję.

Proszę o komentarz:) z Góry dziękuje!:))

3

Odpowiedzi

2009-12-28T14:46:59+01:00
WG. mnie dziewczyna musiała mieć problemy w domu - takie zachowanie nie bierze się znikąd.
Dobrze, że uczniowie zrozumieli pewną sprawę.
Mówiąc o czymś nauczycielowi/pedagogowi wcale nie jest się tzw. konfidentem.
Zrobili co trzeba było, tylko szkoda, że nie od razu...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T14:48:21+01:00
Naprawde fajne opowiadanie moim zdaniem gdyby było oceniane to otrzymało by 11 na 10 pkt a co do opowiadania,

uważam że chłopcy dobrze postąpili a dziewczyna powinna przestać tak robić bo nie będzie miała wogule w przyszłości przyjaciół
1 5 1
2009-12-28T16:02:04+01:00
Moim zdaniem chłopcy postąpili bardzo dobrze. Gdyby od razu tak zareagowali i to zgłosili mniej osób by zostało poszkodowanych, ale ważne że to się rozstrzygnęło. Odpowie za to co robiła, a uczniowie mogą być już spokojni.