Odpowiedzi

2009-12-28T14:48:18+01:00
A) √2 i -√2
b) √3 i √12
3 3 3
2009-12-28T14:53:11+01:00
A) -√2 + √2 = 0
b) -√2 * √2 = -2
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:02:13+01:00
Podaj przykłady dwóch różnych liczb niewymiernych, których: a) suma jest liczbą wymierną b) iloczyn jest liczbą wymierną

A)np. 2 - √2 oraz 2 + √2

suma będzie wynosiła 4
iloczyn to 4 - 2 = 2

b)przykład: √5 oraz -√5
suma = 0
iloczyn = -5
5 3 5