1.Podkreśl zdania zawierające prawdziwe informacje dotyczące GMO.
Mają zwiększoną odporność na choroby.
Wprowadza się do ich ciał obcy gen.
Usuwa się z ich komórek określone geny.
Nie stanowią zagrożenia dla równowagi w środowisku.
Często wykazują cechy charakterystyczne dla innych gatunków.
Charakteryzują się większą wydajnością, lecz są trudniejsze w hodowli.
Zawsze wykazują zwiększoną odporność.

3

Odpowiedzi

2009-12-28T15:33:15+01:00
Mają zwiększoną odpornosc na choroby.
wprowadza się do ich ciał obcy gen
często wykazują cechy charakterystyczne dla innych gatunków.

chyba tyle.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T15:56:03+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T16:17:13+01:00
Będe ci mówił punktami to tak:1.3.4.5
4 4 4