Proszę o pomoc.
Dam najlepszą!
:)

1. Oto grzbiety encyklopedii. Napisz w którym tomie możemy znaleźć informacje o:
Alfred Szklarski - tom ...
Edmund Niziurski - tom ...
Mark Twain - tom ...
Jack London - tom ...

(należy wpisać numer tomu)

GRZBIETY:
Tom 1 - A - D
Tom 2 - E - J
Tom 3 - K - Ne
Tom 4 - Nę - P
Tom 5 - R - Ts
Tom 6 - Tu - Z

2. W jakim słowniku napewno znajdziesz zasady polskiej pisowni?

3. Co w szkole lubisz najbardziej i dlaczego? Odp. w 2-3 zdaniach.

4. Opisz życzliwie koleżankę lub kolegę ze szkoły (wolałabym koleżankę). Odp w ok. 6-12 zdań.

Proszę o pomoc.
Dam najlepszą!
:)

3

Odpowiedzi

2009-12-28T15:03:36+01:00
1.Szklarski tom 5
niziurski tom 4
Mark Twain - tom 6
Jack London - tom 3

2.Słownik poprawnej polszczyzny

3. W szkole lubie język polki ponieważ uczymy się na nim poprawnej pisowni oraz stylistyki która bedzi mi potrzebana w przyszłości

4. Moją najlepszą koleżanka jest Ala. Bardzo ją lubie ponieważ mamy wiele wspulnych tematów i nigdy się razem nie nudzimy. Lubie z nią spędzac czas ponieważ ma świetne poczucie humoru. Ala jest również bardzo koleżeńska i wiem że zawsze mogę na niej polegać.

4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:16:01+01:00
1.

Alfred Szklarski - tom 5
Edmund Niziurski - tom 4
Mark Twain - tom 6
Jack London - tom 3

2.

Zasady polskiej pisowni napewno znajde w słowniku ortograficznym.

3.

W szkole najbardziej lubie przedmioty humanistyczne takie jak np. j.polski, historię i muzykę. Są one moimi ulobonymi poniewż rozszeżam na nich swoja wiedzę na różne tematy, które będą mi potrzebne przez całe zycie

4.

Moja najlepsza kolezanka jest Monika.Ma 12 lat i chodzimy razem do klasy.Od paru lat sie przyjaznimi. Lubie ja za poczucie humoru, za kolezeńskośc i życzliwość. Zawsze mnie rozumie i pomaga mi w trudnych sytuacjach. Lubi grać w piłke, słuchac muzyki oraż oglądać komedie na których nie moze powstrzymac się od smiechu. jej ulubionym sportem jest śiatkówka nikt jej nie może w tym pokonać.bardzo ja lubie i nic bym w niej nie zmieniła.

12 4 12
2009-12-28T17:33:37+01:00
1.Alfred Szklarski - tom 5
Edmund Niziurski - tom 4
Mark Twain - tom 6
Jack London - tom 3

2. Zasady polskiej pisowni znajde w słowniku ortograficznym.

3.W szkole najbardziej lubie przedmioty tj.matematykę, plastykę,WF i muzykę. Są one moimi ulobonymi,ponieważ lubie konkursy , trudne zadania i
dobre oceny.-

4.Moją najlepsza koleżanka jest Kinga.Ma 12 lat i chodzimy razem do klasy.Od paru lat sie przyjaźnimi. Lubie ją za poczucie humoru, za kolezeńskośc , życzliwość i to ,że obie lubimy sport. Zawsze mnie rozumie i pomaga mi w trudnych sytuacjach. Lubi grać w piłkę nożną , słuchać muzyki oraz oglądać kryminały . Jej ulubionym sportem jest piłka nożna i piłka ręczna nikt jej nie może w tym pokonać.Bardzo ją lubię i nic bym w niej nie zmieniła.
4 3 4