Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:03:41+01:00
Rolnik koparę mioł
dziury nią kopoł
trzy krowy też mioł
i je chodowoł
takie to życzie mioł
że żonę miotłą proł.

2. wszscy sobie tok śpiewoli
że rolnikowi gacie spadły
wszyscy tacy usmiechcnięci
a on tylko ciągle ględzi
tak on procowoł
że sie tak przemęczoł
a tu wszyscy tacy dziwni
tylko rolnik wciąż dodkliwy.
1 5 1
2009-12-28T16:00:47+01:00
Rolnik mioł roz dwie świnie z którymi tańcowoł.
Pewnego piknego dnia straciła mu sie jedna świnia.
Szukoł ij wszyndzie ale znolysc nieumioł
Tańcowoł z jednom śwniom i tak godoł:
Ref;Mom jo tera świnia jedno, Sialala Sialala

Nastympnego dnia przbyła świnia drugo aa ta piyrszo sie straciła i zaś z yno jednom tańcowoł. I zaś godoł tak
Mom jo tera świnia jedno, Sialala Sialala