Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:45:38+01:00
1.KANION
proces- erozja
czynnik- działania wod stałych, okresowo plynacych lub epiozodycznych

2.DOLINA U-KSZTAŁTNA
proces- erozja
czynnik- przekształcenia doliny V-kształtnej przez lodowiec

2.DOLINA V - KSZTAŁTNA
proces- erozja denna(wgłębna)
czynnik-niszczenie brzegu rzeki przez podmywający nurt

3.DELTA
proces- akumulacja
czynnik- niesione muły oraz żwir przez rzekę

4.BARCHAN
proces- akumulacja wiatrowa
czynnik- sily i kierunki wiatru

5.KLIF
proces- abrazja
czynnik- fale uderzające
2009-12-31T00:02:36+01:00
Kanion
proces - erozja
czynnik- działania wód stałych.

dolina u-kształtna
proces - erozja
czynnik - przekształcenia doliny V-kształtnej przez lodowiec.

dolina v- kształtna
proces - erozja denna
czynnik - niszczenie brzegu rzeki.

delta
proces - akumulacja
czynnik - niesione muły.

barchan
proces - akumulacja wiatrowa
czynnik - kierunki i siły wiatru.

klif
proces- abrazja
czynnik- fale uderzające .

Pozdrawiam.