Odpowiedzi

2009-12-28T16:08:38+01:00
Nad Bałtykiem rozwinęła się gospodarka wodna To znaczy transport wody, turystyka np.przejazd turystów po morzu.
Albo rybołówstwo i sprzedaż ryb.
Nad morzem Bałtyckim rozwinęła się chyba najbardziej turystyka. Ponieważ hotele dla turystów, sprzedaż ryb wędzonych dla turystów i nie tylko, sprzedaż różnych rzeczy potrzebnych nad morze np. parawan, olejek itp. Ale również żeglowanie po morzu albo różne przewozy statkami.

Ps. Możesz sobie skrócić tylko wymieniając :)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T17:07:11+01:00
1. przemysł stoczniowy - jest tam wytwarzane różne typy statków (masowce drobnicowe, zbiornikowce) .produkuja kutry ,łodzie rybackie i jachty .
2. hutniczy- produkuje części do budowli statków
3.rybołóstwo dalekomorskie i przybrzeżne - połów ryb
4.gospodarka morska - budowla portów ,statków i sieci
5.gospodarka leśna - uprawa lasów ,następnie eksport do krajów skandynawskich (norwegia ,finladia ,dania itp:)
6.turystyka - szerokie piaszczyste plaze , piękne wybrzeża klifowe oraz duza liczba zabytków zwłaszcza w stylu gotyckim - mury obronne , bramy ,kościoły .

bardzo prosze :)
1 5 1