Odpowiedzi

2009-12-29T11:18:48+01:00
Według mnie Kmicic zasłużył na miłość Olenki i miano bohatera jako patrioty. Jest on bohaterem dynamicznym tzn. przechodzi przemianę. Na początku nie posiada dobrych cech charakteru, jest wręcz hulaką, co oznacza osobę nieodpowiedzialną, bezmyślną, lubiącą zabawę, ale później zmienia się w całkiem innego człowieka: staje się dobry, uczyciwy, broni swej Ojczyzny. O miłość Olenki starał się bardzo. Był w niej zakochany. Była dla niego wszystkim .Dzięki swej przemianie zasłużył na obydwa miana.
2009-12-29T14:18:17+01:00
Na miano patrioty myślę, że tak.
Ponieważ:
-gdy zrozumiał zaczął bronić Ojczyzny, a nawet w tym celu zmienił nazwisko
-brał udział w obronie Jasnej Góry
-Kmicic ukazuje skomplikowane losy ludzi żyjących w XVII wieku
Na miłość Oleńki myślę, że nie.
Ponieważ:
-o miłość trzeba walczyć, a dziadek Oleńki zapisał jej rękę Kmicicowi w Testamencie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:40:19+01:00
Według mnie Kmicic rzeczywiście zasłużył na miano bohatera, patrioty. Zaczął bronić Ojczyzny. W tym celu naprawdę się wykazał! - zmienił nazwisko. Nawet wziął udział w obronie Jasnej Góry! Nie zapominajmy, że ukazał nam losy ludzi, którzy żyli w wieku XVII. Natomiast czy zasłużył na miłość Oleńki? Hm. Wydaje mi się, że raczej nie.. Dlaczego? Ponieważ Dziadek Oleńki zapisał jej rękę Kmicicowi w Testamencie!! A przecież trzeba się czymś wykazać. Mówi się, że o miłość trzeba walczyć. Te argumenty w zupełności to potwierdzają.
Pozdrawiam :)