Odpowiedzi

  • d102
  • Początkujący
2009-12-28T15:20:54+01:00
Radzę ściągnąć odpowiedni program
znajdziesz w google
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:21:47+01:00
Do zabezpieczania , a raczej ukrywania folderów służą programy zewnętrzne – np. WinGuard, Sekretnik.W programach tych określamy, które foldery ukryć a następnie po wejściu do np. Eksplorator Windows ich nie widać.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T16:41:33+01:00