NIEMIECKI:
Przetłumacz na polski:
-ein Bergmann
-Weihnachtsstollen
-Marzipanschweinchen
-Lebkuchenherzen
-Tannenbäume
--Krippenfiguren
-Adventskränze
die Glocken
Weihnachtseinkäufe
Weihnachtsgeschichten
Weihnachtskrippen
Weihnachtskuchen mit Rosinen
Weihnachtsstollen in der Bäckerei

WSZYSTKO O TEMATYCE ŚWIĄTECZNEJ :-)

3

Odpowiedzi

2009-12-28T15:35:18+01:00
Ein Bergmann - górnik
Weihnachtsstollen - szalone Boże Narodzenie
Marzipanschweinchen - marcepanowe prosiątko
Lebkuchenherzen - piernik
Tannenbäume - choinki
Krippenfiguren - dane narodzenia
Adventskränze - adwentowe wianki
die Glocken - dzwonki
Weihnachtseinkäufe - prezenty na Boże Narodzenie
Weihnachtsgeschichten - Historia Bożonarodzeniowa
Weihnachtskrippen - szopka Bożonarodzeniowa
Weihnachtskuchen mit Rosinen - placek z rodzynkami
Weihnachtsstollen in der Bäckerei - placek w piekarni

Proszę ;]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T15:37:05+01:00
Ein Bergmann - górnik
Weihnachtsstollen - święta Bozego Narodzenia
Marzipanschweinchen - marcepanowa świnka
Lebkuchenherzen - serce z piernika
Tannenbäume - jodły

Krippenfiguren-
Adventskränze- Adwentowe wianki
die Glocken - dzwony
Weihnachtseinkäufe - swiateczme zakupy
Weihnachtsgeschichten - Historia Bożonarodzeniowa
Weihnachtskrippen - szopka Bożonarodzeniowa
Weihnachtskuchen mit Rosinen - Wigilijne ciasto z rodzynkami
Weihnachtsstollen in der Bäckerei - Wigilijna strucla w piekarni
2009-12-28T15:47:18+01:00
1.górnik
2.szalone święta
3.marcepanowa świnka
4.piernik
5.choinki
6.tego niestety nie wiem :/ ale wydaje mi się,że to są figurki świąteczne do żłobka
7.wianek adwentowy
8.dzwonki
9.prezenty na Boże Narodzenie
10.świąteczna historia
11.szopka świąteczna
12.Ciasto z rodzynkami
13.Placek w piekarni

sorki za te poprawki,ale dopiero po napisaniu skorzystałam ze słownika i musiałam nanieść trochę poprawek :/