JAK CZYTA SIE POSZCZEGÓLNE SŁOWA PO NIEMIECKU :
(chodzi mi o ich wymowę)

1.NICHT-
2.NUR-
3.ZUR-
4.SOMMERZEIT-
5.NEIN-
6.AUCH-
7.WINTER-
8.WENN-
9.SCHNEIT-
10.üBER-
11.BERG-
12.ZAGESCHNEITE-
13.SEEN-
14.WEIHNACHT-
15.ÜBERALL-
16.GUTES-

proszę POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:38:59+01:00
1. niśt
2. nua
3. cur
4. zommercajt
5. najn
6. auch
7. winter
8. wen
9. sznajt
10. uber
11.berg
12. cagesznajte
13. zen
14. wajnacht
15. uberal
16.gutes
1 5 1
2009-12-28T15:39:33+01:00
Nicht
nur
cur
somerceit
nein
auch
winter
wenn
szneit
uber
berg
zageszneite
seen
wajnacht ]
uberall
gutes