Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:56:52+01:00
- napór obcych plemion barbarzyńskich- Wizygotów, Hunów, Wandalów
- W V w. plemiona germańskie zajęły znaczne obszary zachodniego cesarstwa i zaczęły tworzyć własne królestwa
- Wodzowie germańscy, jako dowódcy w armii rzymskiej, usuwali i wprowadzali na tron cesarzy wg własnej woli
- zatrucia ołowiem
- brak ochrony granic
- wojny domowe
2009-12-28T16:00:25+01:00
-Wojny domowe
-brak ochrony granic
-zatrucia ołowiem
-wodzowie germańscy.jako dowódcy w arami rzymskiej usuwali i wprowadzali na tron cesarzy wg własnej woli
-napór obcych plemion barbarzyńskich-Wizygotów,Hunów,wandalów
-wielka wędrówka ludów