Ratunku! Muszę przetłumaczyć kawałek kolędy niemieckiej na j.polski !

Kling, Glöckchen, Klingelingeling
Kling, Glöckchen Kling
Mädchen hört und Bübchen,
macht mir auf das Stübchen,
bring euch viele Gaben,
sollt Euch dran erlaben!
Kling, Glöckchen, Klingelingeling
Kling, Glöckchen Kling

2

Odpowiedzi

2009-12-28T16:07:00+01:00
Kling, Glöckchen, Klingelingeling
- Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem
Kling, Glöckchen Kling
-Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem
Mädchen hört und Bübchen,
-Dziewczynka słyszy
macht mir auf das Stübchen,
-róbcie na
bring euch viele Gaben,
-wam przynosi dużo darów,
sollt Euch dran erlaben!
-powinien wam w środku
Kling, Glöckchen, Klingelingeling
-Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem
Kling, Glöckchen Kling
-Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:08:14+01:00
Kling, dzwonki, Klingelingeling
Gongi, Chime Bells
Chłopiec i dziewczynka słyszy,
daje mi mały pokój,
przyniesie Ci wiele darów,
będziesz delektować się włączyć!
Kling, dzwonki, Klingelingeling
Gongi, Chime Bells


PS. Tylko tyle udało sie znalezc .. :)