Odpowiedzi

2009-12-28T15:46:25+01:00
To wasza 18 rocznica.
Może być szczególną okazją do tego,
by się zatrzymać i spojrzeć wstecz na to,
co osiągneliście w ciągu waszego małżeństwa.
Jest to czas zarezerwowany
na wspomnienia radosnych chwil
oraz rozwiązanych problemów.
To czas na podziękowanie Bogu
za rozwój waszej miłości
i trwałości waszego małżeństwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:48:33+01:00
18 lat minęło od tej pięknej chwili,
gdy w kościele przysięgę żeście sobie złożyli.
Ksiądz stułą związał wasze młode dłonie,
On przysięgę składałeś swojej ukochanej żonie.
Dziś w uroczystą rocznicę tego święta,
Ona złożoną przed laty przysięgę dobrze pamięta.




To wasza rocznica.
Może być szczególną okazją do tego, by się zatrzymać i spojrzeć wstecz na to, co osiągneliście w ciągu waszego małżeństwa.
Jest to czas zarezerwowany na wspomnienia radosnych chwil oraz rozwiązanych problemów.
To czas na podziękowanie Bogu za rozwój waszej miłości i trwałości waszego małżeństwa.




Z okazji święta Waszego
życzenia wszystkiego najlepszego:
niech każdy dzień dostarcza radości
i uśmiech zawsze w sercach gości,
niechaj problemy Was omijają,
a wszyscy bardzo Was kochają,
Bo jak nikt inny na świecie,
Wy na to zasługujecie!




W maleńkiej obrączce uczuć świat cały,
Miłość,obowiązek, wzniosłe idealy.
Maleńka obrączka, a znaczy tak wiele...
Na całe życie włozona w kościele.
2009-12-28T19:14:18+01:00
okazji święta Waszego
życzenia wszystkiego najlepszego:
niech każdy dzień dostarcza radości,miłosci
i uśmiech zawsze w sercach gości,
niechaj problemy Was omijają,
a wszyscy bardzo Was kochaja