Ratunku! Muszę przetłumaczyć kawałek kolędy niemieckiej na j.polski !

Kling, Glöckchen, Klingelingeling
Kling, Glöckchen Kling
Mädchen hört und Bübchen,
macht mir auf das Stübchen,
bring euch viele Gaben,
sollt Euch dran erlaben!
Kling, Glöckchen, Klingelingeling
Kling, Glöckchen Kling

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:14:56+01:00
Kling, Glöckchen, Klingelingeling
- Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem
Kling, Glöckchen Kling
-Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem

Mädchen hört und Bübchen,
-Dziewczynka słyszy

-macht mir auf das Stübchen,
-róbcie na

bring euch viele Gaben,
-wam przynosi dużo darów,

-sollt Euch dran erlaben!
-powinien wam w środku

Kling, Glöckchen, Klingelingeling
-Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem

Kling, Glöckchen Kling
-Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem



ChYbaa TaKiE jEsT tŁumAczEnIe [=
2009-12-28T17:22:28+01:00
Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem
Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem
Dziewczynka słyszy
róbcie na ....... [ niewiem co tu ]
wam przynosi dużo darów,
powinien wam w środku
Wypełnij dźwiękiem dzwoneczkiem
Wypełniaj dźwiękiem, dzwoneczek wypełniaj dźwiękiem ...

Mam nadzieje ze to taak jest ;pp

PozwodzeniA. !