Odpowiedzi

2009-12-28T16:00:02+01:00
Jeden ze stanów USA - Iowa
Graniczy z Ameryką Północną od wschodu - Ocean Atlantycki
2009-12-28T16:03:02+01:00

1)Graniczy z Ameryką Północną od wschodu - Ocean Atlantycki
2)określenie obu Ameryk - Nowy Świat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:19:42+01:00
1-jak nazywa się największe wysokogórskie jezioro na świecie znajdujące się w Ameryce Południowej
2-Gdzie znajduje się największe skupisko ludności Ameryki
3-Podaj nazwę jednego terenu w Ameryce o skrajnie zimnym klimacie
4-Szybki dopływ do miast doprowadził do powstawania miast ,które nazywały się?
5-jaki jest największy na świecie zespół jezior słodkowodnych w Ameryce





odp
1-Jezioro Titicaca
2-Na wybrzeżach Atlantyku
3-Grenlandia
4-Miasta-Gigantów
5-Wielkie Jeziora
3 4 3