Uzupełnij definicje osmozy.

osmoza polega na dyfuzji........... przez błonę półprzepuszczalną.
Przenikanie wody odbywa się na zasadzie wyrównywania stężeń roztworów, dlatego przemieszcza się z roztworu o .............. stężeniu do roztworu o ................ stężeniu


pomużcie mi :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T15:59:01+01:00
A) wody
b) niższym stężeniu
c) wyższym.
2009-12-28T16:00:59+01:00
2009-12-28T16:01:41+01:00
Osmoza polega na dyfuzjI SUBSTANCJI przez błonę półprzepuszczalną.
Przenikanie wody odbywa się na zasadzie wyrównywania stężeń roztworów, dlatego przemieszcza się z roztworu o MNIEJSZYM stężeniu do roztworu o WIEKSZYM stężeniu