Podaj o czym mogę zrobic pracę w Wordzie na kilkanaście stron.
Weźcie pod uwagę że to ma byc kilkanaście stron!!! Wiec musi to byc temat o którym mogę sie rozpisac.Dajcie jakieś 15 przykładów jak mnie to uznam za złą odpowiedź

tyLKO nie podawajcie przykładów takie jak zwierzęta rośliny itp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:20:59+01:00
1.Historia komputera
2.Twórcy komputera
3.Mechanizm samochodu
4.Szczegółowe omówienie materiałów budowlanych
5.Szczegółowe omówienie materiałów piroklastycznych
6.Niebezpieczeństwo w sieci
7.Bezpieczeństwo w sieci
8.Powstanie internetu
9.Biografia polityka (jakiegokolwiek)
10.Biografia informatyka (jakiegokolwiek)
11.Ciekawostki internetu
12.Mechanizm telefonu dotykowego
13.Hakerzy
14.Powstanie programu World
15.Nagrody Nobla
2009-12-28T16:30:56+01:00
1.Historia Polski.
2.BIOGRAFIA znanej osoby.
3.Powstanie pierwszej telewizji.
4.Budowa komputera.
5.Informacje o płytach i nagrywarkach blue-ray.
6.Wynalezienie maszyn latających.
7.Polityka państwa.
8.Waluty i ich historia.
9.Co to jest serwer i jak jest zbudowany.
10.Wpływ natężenia dźwięku na człowieka.
11.Jak rozwijał się przemysł.
12.Twórcy znanych wzorów fizycznych,matematycznych.