Odpowiedzi

2009-12-28T16:29:13+01:00
-Miał wobec Ireny poważne zamiary, ale ona wciąż go lekceważyła. Mieć poważne zamiary-chcieć się ożenic
-Obedrę cię ze skóry jeśli do jutra nie oddasz mi pieniędzy! obdzierać ze skóry-wyzyskiwać kogoś
-Psim obowiązkiem dzieci wobec rodziców wobec rodziców jest opiekowanie się nimi na starość. psi obowiązek-uciążliwy obowiązek
- Teraz jeszcze ostatni rzut oka na mieszkanie ni możemy wyjeżdżać
-Pracowała po szesnaście godzin dziennie , więc gdy tylko usiadła w fotelu sen ją zmorzył.
-Igrał ze śmiercią, whodząc bez odpowiedniego sprzętu na najwyższe szczyty Tatr.
-To jest chłopak do tańca i do różańca. Mozna z nim pójść do biblioteki i na dyskotekę.
-Śliczna jest ta twoja ślubna sukienka, biała jak śnieg.
-Piotr pięknie wygląda w garniturze, ale niestety nosi go od wielkiego dzwonu.
-Moja interwencja minęła się z celem, bo zamiast pomóc Jarkowi tylko mu zaszkodziłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:36:56+01:00
1 Mam fioła na punkcie Hanny Montany
2 kulig ruszył z kopyta
3 Traiłem jak kula w płot
4 Warto trzymac jezyk za zębami
5 moja przyjaciółka rzuca słowa na wiatr
6 nasza wychowawczyni ciągle powtarza nam ze od przybytku głowa nie boli
7 Stanęla na głowie by kupić tan prezent
8 mądrala mowi bez ogródek
9 nie umiem owijać w bawełnę
10 Bartek jest ze swoim kolega za pan brat
11 Jej życie to puszka Pandory
12 Zenek zmienia kobiety jak rękawiczki
13 Jestem kozłem ofiarnym
14 Mama obiecuje mi gruszki na wierzbie
15 Nauka to żelazny temat
16 mam nosa do matematyki
17 Oko mu zbielało na widok tej dziewczyny
18 Ten nowy pasuje ddo naszej klasy jak wół do karety
19 bogaty wiedzie pieskie Zycie
20 Iza siedzi cicho jak mysz pod miotłą
21 Sasiedzi zyja jak pies z kotem
22 Mój tata jest pod pantoflem mamy
23 Marylka patrzy na świat przez rozowe okularki
24 Pogoda jak na psa urok
25 Babcia trzyma mnie pod kloszem
26 Jestesmy jak wędrowne ptaki
27 dbają o niego tak ze nawet mu włos z głowy nie spadnie
28 ze zdziwienia włosy stają dęba
29 Prawda zawsze w oczy kole
30 nasz dyrektor jest jak biały kruk