Odpowiedzi

2009-12-28T16:35:56+01:00
Wieniec adwentowy,spowiedz adwentowa,roratka,roraty,lampiony,postanowienie adwentowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T16:45:32+01:00
1. wieniec adwentowy
2. roraty
3. spowiedz swieta
4. rekolekcje
5. świątyń i ołtarzy nie zdobimy kwiatami
6. świeca adwentowa
7. lampiony
2009-12-28T18:36:00+01:00
1.roraty
2.post w kazdy piatek
3.postanowienia adewntowe
4.uczestnictwo w rekolekcjach
5.spowiedż
6.wspólne śpiewanie
7.sakrament pojednania
8.czytanie pisma świetego
9.wyciszenie
10.czynienie dobrych uczynków
11.wspólna modlitwa
12.komunia świeta
13.wspólna wigilia
14.12 potraw wigilijnych
15.pasterka
1 5 1