Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T19:47:23+02:00
Tendencja wydobycia surowców mineralnych takich jak ropa, gaz ziemny, rudy metali, boksyty, krzem, węgiel kamienny, brunatny, kwarc jest rosnąca, proporcjonalnie najmniejszy wzrost notuje się w sektorach wydobycia węgli.
1 5 1
2009-09-15T20:18:12+02:00
Jest taka ,że bez surowców przecież człowiek nie miałby chociaż paliwa wiec surowce są niezbedne.
Jesli cos pominołem to mi odpisz :D
1 5 1