Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T17:12:45+01:00
Każdy członek rodziny niezależne od wieku powinien darzyć zaufaniem każdego co mieszka w jego domu. Troska o wspólne dobro gwarantuje taki sam cel, co sprawia że jesteśmy dla siebie bliscy. Wszyscy powinni dbać o to, aby w życiu rodzinnym było dużo miłości i oddania Bogu. Rodzice muszą zadbać o to aby ich dzieci wzrastali w Chrystusie Panu. Wkońcu w Święta nie trzeba prezentów, wystarczą aby uczynki duszy.

:)
3 4 3
2009-12-28T21:09:53+01:00
Czlonkowie rodziny mogą oczekiwac wzajemnego wsparcia i pomocy w trudnych sytuacjach. tolerancji i wyrozumienia oraz zaufania, któe umacnia ich więzy. moga obdarowywac tym samym, gdyz kazdy dobry katolik umie nie tylko brac ale i dawac, wiec jesli otrzymuje dobro powinien odwdzieczac sie tym samym.

dobrze?
2 4 2