Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T17:19:14+01:00
-Pałac na wodzie
-Łazienki
- Sala Balowa na Zamku Królewskim
- Belweder w Warszawie
- Zbiór ewangelicki Świętej Trójcy w Warszawie
- Pałac w Puławach
- Świątynia Sybilli w Puławach
- Teatr Wielki w Warszawie
8 3 8
2009-12-28T17:20:36+01:00
Pałac Strozzi we Florencj
Plac św. Marka w Wenecji
Kaplica Pazzich we Florencji
Kopuła Katedry Santa Maria del Fiore
Kościół San Pietro in Montorio w Rzymie
Kościół św. Piotra w Rzymie
Zamek na Wawelu - widok dziedzińca
Kaplica Zygmuntowska


1 5 1