Odpowiedzi

2009-12-28T17:17:40+01:00
Siarczek srebra
siarczek potasu
fosforan V litu
fosforan V srebra
Azotan V wapnia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T17:18:19+01:00
Ag2S - siarczek srebra
K2S - siarczek potasu
Li3PO4 - fosforan(V)litu
Ag3PO$ - fosforan (V) srebra
Ca(NO3)2 - azotan (V) wapnia
2009-12-28T17:32:27+01:00
K2S- siarczek potasu
Ag2S- siarczek srebra ( I)
Li3PO4 fosforan (V) litu
Ag3PO4- fosforan (V) srebra (I)
Ca(NO3)2- azotan (V) wapnia