Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T17:32:57+01:00
2009-12-28T17:33:53+01:00
150stopni, bo:
Jeśli podzielić ten dwunastokąt na czworokąty, to będzie ich 5. Suma kątów w czworokącie to 360stopni, więc jak to pomnożyć przez siebie, to wyjdzie, że suma kątów w dwunastokącie jest równa 5*360stopni=1800stopni.
potem trzeba to podzielić przez 12(bo ta figura ma 12 kątów) i wychodzi, że jeden kąt ma 150 stopni.

Pozdrawiam i liczę na naj;)
2009-12-28T18:59:49+01:00