Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T19:08:56+02:00
-żyłka podróżnicza to pasja zwiedzania , podróżowania, bez względu na cenę i okoliczności, to niemożność usiedzenia w jednym miejscu jak jeszcze tyle jest miejsc do odkrycia i zwiedzenia
-ostatnia podroż to niestety ta podroż w zaświaty czyli śmierć! to podroż w jedna stronę

3 3 3
2009-09-15T19:09:10+02:00
Według mnie żyłka podróżnicza, to taka siła wyższa w człowieku, która zmusza go do ciągłego podróżowania, do zwiedzania nowych zakątków, ale radziłbym sprawdzić to w słowniku frazeologicznym
Ostatnia podróż... To zapewne śmierć. Podróż z trumną przez cmentarz, później cię zakopują i już się stamtąd nie ruszysz.
Pozdrawiam:)
2 4 2
2009-09-15T21:21:56+02:00
Żyłka podróżnicza to pasja zwiedzania , podróżowania, bez względu na cenę i okoliczności.
Ostatnia podróż - śmierć.
2 5 2