Odpowiedzi

2009-12-28T17:58:52+01:00
1. Do grzechu radzić.

2. Grzech nakazywać.

3. Na grzech drugich zezwalać.

4. Innych do grzechu pobudzać.

5. Grzech drugich pochwalać.

6. Na grzech drugich milczeć.

7. Grzechu nie karać.

8. Do grzechu drugim pomagać.

9. Grzechu innych bronić.
63 3 63
1. Do grzechu radzić.

2. Grzech nakazywać.

3. Na grzech drugich zezwalać.

4. Innych do grzechu pobudzać.

5. Grzech drugich pochwalać.

6. Na grzech drugich milczeć.

7. Grzechu nie karać.

8. Do grzechu drugim pomagać.

9. Grzechu innych bronić.
2009-12-28T17:59:16+01:00
1. Namawiać do grzechu
2. Grzech nakazywać
3. Na grzech drugich zezwalać
4. Innych do grzechu pobudzać
5. Na grzech drugich milczeć
6. Grzech drugich pochwalać
7. Grzechu nie karać
8. Do grzechu pomagać
9. Grzechu innych bronić
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T17:59:27+01:00
1.do grzechu namawiać
2.innym grzeszyć kazać
3.na grzechy cudze zezwalać
4.innych do grzechu pobudzać
5.grzechy innych chwalić
6.milczeć widząc cudze grzechy
7.mogąc nie zapobiegać cudzym grzechom
8.pomagać w grzechu
9.grzechu cudzego bronić

pozdrawiam :)
87 4 87
1. Do grzechu radzić.

2. Grzech nakazywać.

3. Na grzech drugich zezwalać.

4. Innych do grzechu pobudzać.

5. Grzech drugich pochwalać.

6. Na grzech drugich milczeć.

7. Grzechu nie karać.

8. Do grzechu drugim pomagać.

9. Grzechu innych bronić.