Odpowiedzi

2009-12-28T18:31:06+01:00
- umożliwiały odprowadzanie wody z miasta .
- umożliwiały przyprowadzanie wody do miasta z nawet bardzo odległych zbiorników wodnych (co było bardzo pożyteczne w czasie suszy) .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:49:03+01:00
1. doprowadzały wodę do mieszkańców miasta , co znacznie ułatwiało im życie
2. pełniły także funkcję mostów , więc usprawniały transport
3.przyczyniły się do zwiększenia higieny życia wśród ludzi
4. ludzie nie musieli już sami dbać o obecność wody w domu (przynosić jej z rzek i jezior) stąd mieli więcej wolnego czasu
5. była ona bardziej czysta , więc chroniła przed chorobami i epidemiami