Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T18:27:27+01:00
Napisz o swojej bo masz latwiejsze argumenty niz o tym gimnazjum w klerykowie o ile sie nie myle to z jakies lektury :)

ps. Mysle ze wolałbym uczeszczać do gimnazjum do ktorego teraz chodze poniewaz w Klerykowie nauczyciele mieli obowiazek stalego pilnowania uczniow.Jednak sprawowanie opieki było bardziej szpiegowaniem, kontrolowaniem, podsłuchiwaniem. Rowniez nalezalo mowic tylko w jezyku rosyjskim (rusyfikacja). W moim gimnazjum jestesmy "wolni" i nikt nas nie pilnuje oraz mamy odpowiednie warunki do nauki.


Prosze o naj jasli za takie uwazasz ;)
2009-12-28T18:29:21+01:00
Myśle, że gimnazjum w Klerykowie jest gorsze od mojego, ponieważ to gimnazjum jest kolorowe i odpowiednio wyposażone