Odpowiedzi

2009-12-28T18:33:40+01:00
DROGA PANI DYREKTOR
tyle sie slyszy o agresji w szkolach, pisze do pani wlasnie z tego powodu. pora skonczyc ten dziwny sposow zalatwiania konfliktow. bardzo prosze o blizsze zapoznanie sie z ta sprawa i reakcje z pani strony. Mowmy STOP agresji w szkolach. z gory dziekuje za zalatwienie tej sprawy.

z powazaniem

..............
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T18:37:17+01:00
Miejscowość,28.12.2009

Szanowny dyrektorze!
Zwracam się do Pana by poruszyć problem agresji w naszej szkole.
Już po raz kolejny spotkałam się z agresją w naszej szkole.Najbardziej martwi mnie to,że niektórzy nauczyciele po prostu na to nie reagują a kiedyś może stać się coś naprawdę poważnego.Uczniowie rozpoczynają bójki z byle powodu.
Myślę,że problem agresji w naszej szkole pozostanie problemem,który będzie trwał,ale można by go zmniejszyć np poprzez zwiększenie liczby nauczycieli na dyżurach.
Dziękuję za przeczytanie mojego listu i proszę o rozważenie mojego pomysłu.
Z poważaniem
........
5 4 5
2009-12-28T18:39:00+01:00
SZANOWNY PANIE DYREKTORZE
Każdy chyba słyszał ile jest agresji w szkole,
pisze więc do pana o tej właśnie sprawie.
Uważam, że należy zmienić ten oto sposób załatwiania
jakichkolwiek konfliktów. Bardzo prosze pana o
jak najszybsze zapoznanie się z powyższą sprawą.
1 1 1