Odpowiedzi

2009-12-28T19:07:47+01:00
Myśle że słusznie mówi się o Grecji jako kolebka cywilizacji, ponieważ powstało tam wiele ważnych rzeczy, dziedzin nauki np. demokracja, filozofia-bardzo dużo było greckich filozofów i głosili wiele różnych teorii,różne sporty, powstal teatr- grano w maskach i w specjalnych butach na podwyższeniu- i odbyły się tam pierwsze igrzyska olimpijskie. Wierzono w 12 bogow i wystawiano sztuki teatralne podczas tzw. Dionizjów. Grecja ma również ciekawą historię i kulturę. W Grecji powstały historyczne i popularne style architektoniczne oraz wiele słynnych budowli i rzeźb. Grecja w czasach starożytnych jak i współczesnych jest dobrze rozwiniętym państwem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T19:16:48+01:00
Tak, słusznie uważa się że Grecja jest kolebką cywilizacji poniewaz powstalo tam wiele ciekawych miejsc. Są tam ciekawe zabytki, narodzilo sie tam wielu wspanialych filozofow i sportowcow. Dawniej byly tam organizowane igrzyska olimpijskie, a poza tym Grecja ma ciekawa i dluga historie.